CALL HUNTING - TRÉNINK AKVIZIČNÍCH TELEFONÁTŮ

Kurz na míru

Základní info

Jak propojit trénink co nejvíce s praxí? Trénovat praxí. Akviziční minitýmy najdou s lektory v průběhu jednoho dne rychlé cesty, jak při aktivizičních telefonátech dosáhnout svého cíle a  ušetřit přitom energii.

5 hlavních věcí, které se účastníci naučí: 

  • Jak navázat rychlý vztah – podoby prvního motivujícího kontaktu s klientem.
  • Jak postupovat – zformulujeme individuální fungující scénář akvizičního telefonátu.
  • Jak zvládnout překážky – vytváření databanky odpovědí na typické námitky klientů.
  • Jak zůstat v klidu – posílení sebepodpory a funkčních copingových mechanizmů pro zvládání stresujícícíh aspektů akvizičního telefonování.
  • Na co si dát pozor – uvědomění si rizikových formulací. 

Metodika:

Trénink je postavený na „živých“ telefonátech s klienty, které chceme získat pro spolupráci. Po společných akvizičních jednáních v minitýmech následuje vždy vyvození best-practices a vzájemná inspirace účastníků vázaná na reálný zážitek.  Trénink tak vede ke zvýšení efektivity a posílení obchodní sebedůvěry v souvislosti s jedním z nejvíce stresujících úkolů obchodníka.

CALL HUNTING - TRÉNINK AKVIZIČNÍCH TELEFONÁTŮ

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a čtyři ? Součet zapište číslicemi.