Základní info
Trénink "Budování Důvěry se Zákazníky" je vaším průvodcem k získání klíčových dovedností a strategií, které vám pomohou vytvořit pevné a dlouhodobé vztahy s vašimi klienty. Připravte se na workshop plný praktických cvičení a inspirativních příkladů, které vám pomohou dosáhnout excelentního servisu a zvýšit loajalitu vašich zákazníků.
Kurz je určen:
- Manažeři prodeje a obchodní ředitelé, kteří vedou týmy obchodních zástupců a jsou zodpovědní za výsledky prodeje.
- Obchodnízástupci a prodejci, kteří jsou přímo zapojeni do vyjednávání a uzavírání obchodů se zákazníky.
- Obchodní asistenti a administrativní pracovníci, kteří podporují obchodní týmy a mají pravidelný kontakt se zákazníky.
- Zaměstnanci call center a zákaznické podpory, kteří se zabývají přímou komunikací se zákazníky a řešením jejich potřeb.
- Každý, kdo přichází do styku se zákazníky a chce zlepšit své komunikační dovednosti a porozumění potřebám zákazníků.
Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:
- Porozumění důležitosti prvního dojmu a techniky, jak na něj pozitivně působit.
- Získání dovedností aktivního naslouchání a vcítění se do potřeb zákazníků.
- Identifikace a prevence nejčastějších chyb v komunikaci vedoucích k nedůvěře ze strany zákazníka.
- Stanovení jasných cílů a strategií pro úspěšnou komunikaci a vyjednávání se zákazníky.
- Získání praktických dovedností pro budování dlouhodobých vztahů a zvýšení spokojenosti zákazníků.