ASERTIVNÍ KOMUNIKACE V PRAXI - jak se lépe domluvit s lidmi

Základní info

CÍL
Kurz je určen pro pracovníky firem všech úrovní, manažery, vedoucí projektů, podnikatele a jednatele. Cílem je zvyšování úrovně rychlé a efektivní komunikační schopnosti, dosažení svých cílů při současném udržení dlouhodobých uspokojivé mezilidské vztahů s partnery.

Trénuje se např. reakce na neoprávněnou kritiku, obrana proti vyrušování, vyřizování neoprávněných požadavků zákazníků atd. viz obsah.

OBSAH

  • Pojem „asertivita“ - principy asertivní komunikace a význam a přínosy pro praxi
    Rozlišení základních typů jednání: asertivní, agresivní a pasivní
    Jak se bránit manipulaci - 10 asertivních práv člověka
  • Efektivní, otevřená komunikace – její zásady a bariéry
    Řeč těla a co o nás prozrazuje
    Kdy komunikujeme efektivně, dovednosti naslouchání, kladení otázek, parafrázování
  • Asertivní techniky - oprávněné a neoprávněné požadavky, nácvik požádání o laskavost, umění říkat NE
    Zvládání kritiky a pochvaly, dojednávání kompromisu a konsensu
  • Nácvik všech technik na modelových situací z firemní praxe

METODY
Skupinové diskuse, individuální testy, hry, hraní rolí, případové studie. Zaměření na max. zapojení účastníků do akce, důraz na osobní prožitek, splnění individuálních potřeb a očekávání účastníků.

FORMA
2 denní tréninkový seminář

ASERTIVNÍ KOMUNIKACE V PRAXI - jak se lépe domluvit s lidmi

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a dvě ? Součet zapište číslicemi.