Základní info
Určeno pro
management firem.
Cíl:
Seznámit účastníky se základními principy tvorby a využívání nástrojů reportingu pro řízení firmy.
Obsah:
* Tvorba plánovací struktury podniku (multidimenziální náhled - zákazníci, produkty, struktura)
* Třídění tržeb a nákladů pro potřeby plánovací struktury
* Výsledovky modifikované pro potřeby reportingu
* Podpůrné ukazatele z rozvahy
* Změny ve finančním účetnictví pro potřeby reportingu
* Tvorba můstků mezi finančním účetnictvím a reportingem – praktický příklad
* Časová struktura
* Prezentace aktuálního reportingu – praktický příklad
* Plánování, aktualizace, forecast
* Tvorba modelu na zadání z řad účastníků semináře – praktické cvičení
* Ladění modelu
* Analýza odchylek a nápravná opatření
Metody:
* Minimum ekonomické teorie potřebné ke sjednocení úrovně účastníků
* Týmová spolupráce na tvorbě modelu
* Každý účastník obdrží materiály, vytvořené v rámci semináře a ekonomické minimum na CD