Školení: PPC reklamy I
Správná struktura kampaní, vhodná klíčová slova a dobře napsané inzeráty tvoří základy kvalitní PPC kampaně. Vyhněte se začátečnickým chybám!
Co se na školení naučíte
Pojďte studovat ihned díky vzdělávacímu programu Reklama ve vyhledávání.
- Principy fungování PPC reklamy.
- Formy PPC reklam aneb PPC nejsou jen ve vyhledávačích.
- Jak správně strukturovat účet do kampaní a sestav.
- Jak vytvořit efektivní inzerát.
- Jak si zjednodušit správu PPC s šikovnými nástroji.
- Specifika systémů AdWords a Sklik.
- Základy optimalizace PPC reklam.
Už všechno toto znáte? Zkuste Školení PPC reklamy II – pro pokročilé!
Podrobná osnova školení
- Základy fungování PPC – dozvíte se, na jaké bázi fungují PPC systémy a jaké jsou možnosti platby za reklamu.
- Kde se reklama zobrazuje – zjistíte, kde se reklamy z PPC systémů zobrazují a kde všude tedy můžete oslovit potenciální zákazníky.
- Základní práce s PPC systémy – ukážeme si, jak pracovat s hlavními systémy nabízející platbu za proklik (PPC), neboli s Google AdWords od Google a Sklik od Seznam.cz. Naučíte se samostatně založit účet Google AdWords.
- Strukturování kampaně – osvojíte si strukturu účtu AdWords a Skliku a naučíte se správně rozdělovat klíčová slova do reklamních kampaní a sestav.
- Výběr klíčových slov – naučíte se hledat a vybírat správná klíčová slova.
- Psaní inzerátů – dozvíte se pravidla pro psaní textů a naučíte se psát poutavé inzeráty. Takové, které nejenže osloví Vašeho zákazníka, ale navíc Vás budou díky jejich efektivitě stát co nejméně.
- Zefektivnění práce - seznámíte se s užitečnými nástroji, včetně několika nástrojů pro návrh klíčových slov.
- Optimalizace reklam - naučíme Vás základním osvědčeným metodám optimalizace PPC reklam.
- Základy obsahové sítě – ukážeme si další možnosti inzerce v systémech AdWords a Sklik, základní nastavení obsahových sítí, možnosti jejich cílení a specifika v jednotlivých systémech.
- Dotazy a diskuse – máte-li již vlastní kampaně, můžeme se společně podívat na jejich nedostatky a navrhnout řešení.
Pro koho je školení vhodné
Doporučujeme zejména pro: začínající PPC správce, majitele e-shopů, správce stránek, marketingové pracovníky.
Na školení PPC reklamy I se postupuje od úplných základů a nejsou k němu tedy potřeba žádné předchozí znalosti.
Co je v ceně
- studijní materiály,
- certifikát absolventa školení,
- společný oběd v restauraci a občertvení během školení,
- bezplatné e-mailové konzultace s lektorem po dobu 14 dní.
- voucher na 1000 Kč do Google AdWords, pokud účastník školení sám vloží 250 Kč a využíje voucher pro účet starý maximálně 14 dní,
- garance vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Online vzdělávání
Moderní způsob školení z pohodlí vašeho domova, které můžete okamžitě využívat.
Přejít na e-learning a videokurzy →Školení na míru
Chcete školení na míru vašim potřebám a současným znalostem problematiky?
Chci školení na míru →“
Doporučená školení
Vzdělávací program
Ihned k dispozici
E-learning
Reklama ve vyhledávání - SEM
Online reklama
3 990 Kč
bez DPH
Online