ALMAKON s.r.o. je původní česká poradenská a vzdělávací firma s mezinárodní působností, která poskytuje komplexní služby pro rozvoj lidských zdrojů a management organizací: zejména v oblasti soft skills, tvorby strategií, řízení změn a rozvoje firemní kultury.
Firma Almakon s.r.o. vznikla v roce 2004 transformací firmy PTC International a navázala na její patnáctiletou tradici. Od počátku své činnosti spolupracujeme s významnými českými, slovenskými i mezinárodními podniky na rozvoji jejich lidského potenciálu, zvyšování produktivity a efektivity. Profilujeme se jako partner pro dlouhodobou a kontinuální spolupráci.
Koučování: koučing a mentoring – osobní podpora vrcholových manažerů a specialistů, exekutivních a řešitelských týmů
Procesní poradenství – kontinuální metodická spolupráce s exekutivními či řešitelskými týmy
Conflict management – mediace a facilitace dohod v krizových a konfliktních situacích
Analýza vzdělávacích potřeb, Projekty vzdělávání
Výcvikové programy na zakázku v oblasti vedení lidí, komunikace, motivace, rozhodování a delegování, vedení porad, zvládání konfliktů, time-management. Obchod a prodej. Týmová spolupráce, rozvoj týmu (Teambuilding).
Celofiremní konference (Open space technologie)
Strategické řízení - Scénáře budoucnosti, řízení změn
Diagnostika organizace – SWOT, 360° zpětné vazby, pracovní spokojenost, příčiny fluktuace
Diagnostika pracovního výkonu, Development Center
Posouzení psychické způsobilosti k výkonu profese, Assesment Center
Výběr pracovníků na klíčové pozice
Jsme malá a velmi flexibilní firma. Výraznou předností námi poskytovaných služeb je maximální přizpůsobení specifickým potřebám klientské organizace.
Naše rozvojové programy jsou zaměřeny na zvýšení výkonnosti klientské organizace a jejích obchodních výsledků. Dalším sledovaným cílem je posilování pozitivního vztahu zaměstnanců k zaměstnavatelské organizaci.
Poskytujeme kontinuální podporu a metodickou asistenci při řešení aktuálních problémů organizace.
Vycházíme z psychologické erudice a dlouholeté zkušenosti s osobní prací s lidmi v organizacích nejrůznějšího zaměření.
Klientskou organizaci chápeme jako systém, v němž klíčovou roli hrají lidé. Nejen jejich schopnosti, ale i jejich motivace, a především kvalita komunikace a spolupráce mezi nimi jsou základními faktory efektivního fungování organizace. Chceme‑li zvýšit produktivitu, musíme začít u lidí a jejich vztahů.
Hlavní oblasti naší činnosti
Procesní poradenství – kontinuální metodická spolupráce s exekutivními či řešitelskými týmy
Conflict management – mediace a facilitace dohod v krizových a konfliktních situacích
Naše konkurenční výhoda
Jsme malá a velmi flexibilní firma. Výraznou předností námi poskytovaných služeb je maximální přizpůsobení specifickým potřebám klientské organizace.
Naše rozvojové programy jsou zaměřeny na zvýšení výkonnosti klientské organizace a jejích obchodních výsledků. Dalším sledovaným cílem je posilování pozitivního vztahu lidí k zaměstnavatelské organizaci.
Poskytujeme kontinuální podporu a metodickou asistenci při řešení aktuálních problémů organizace.
Vycházíme z psychologické erudice a dlouholeté zkušenosti s osobní prací s lidmi v organizacích nejrůznějšího zaměření.
Klientskou organizaci chápeme jako systém, v němž klíčovou roli hrají lidé. Nejen jejich schopnosti, ale i jejich motivace, a především kvalita komunikace a spolupráce mezi nimi jsou základními faktory efektivního fungování organizace. Chceme‑li zvýšit produktivitu, musíme začít u lidí a jejich vztahů.
Články společnosti